Viser opslag med etiketten Adventspakkelegen. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Adventspakkelegen. Vis alle opslag

mandag den 23. december 2013

Adventspakkelegen 4.

4. Søndag i advent betyde at jeg skulle pakke mine sidste to pakker fra adventspakkelegen op.

Den første pakke her kommer fra hende her.

I pakken gemte sig disse fine huse til ophæng og lysestager. Tusind tak for den fine gave.

Den anden pakke kom fra hende her.
Og her er hvad der gemte sig inden i. En dejlig strikket hue, til når vinteren forhåbentlig snart kommer.

Hmmm er ikke så vil med at se mig selv med hue, og det er uanset hvilken en, men det er nødvendigt når det er koldt.
Her er så lige den sidste gave fra manden min, så nu skal jeg i køkkenet med krudtuglerne.

Håber alle havde en dejlig 4. søndag i advent.

søndag den 15. december 2013

Adventspakkelegen 3. Søndag i afvent.

Er jo stadig så heldig at jeg må få to gaver på sådan en dejlig søndag...

Idag har jeg fået denne fra Betina bag denne blog.


I pakken gemte sig denne fine bog, hvor man kan skrive lidt af hvert op omkring julen. Det bliver vist først til næste år jeg tager den i brug, men det er en super god idé. Tusind tak Betina...!

Her er den anden pakke jeg valgte idag, den kommer fra Lisbeth med bloggen her.

I pakken gemte sige en masse lækkerier.
- En lille toilettaske/kosmetikpung.
- Ørestikker med knapper.
- Fine klistermærker
- Skønt mønstret papir
- Masking tape
- En blyant
Tusind tak Lisbeth, lige noget jeg kan bruge:-)

søndag den 8. december 2013

Decemberlegen 8: 2. Søndag i advent.

Søndag betyder advent, og advent betyder gaver :-)
Idag måtte jeg åbne to gaver fra adventspakkelegen.

Den eller de første var disse pakker som kommer fra Pia med bloggen her.


I pakkerne gemte sig: En plade chokolade, julete og en perlevæv. Hvilket jo alt sammen lige er opskriften på en hygge dag, glæder mig til den dag der lige bliver tid til det.
Tusind tak for gaven Pia!

Den anden pakke jeg valgte idag, var denne her fra Helena med denne blog.

I pakken gemte sig et fint perlearmbånd, ørestikker (som desværre er gået i stykker i posten:-() og så et fint kort med en af hendes fantastisk flotte tegninger!
Tusind tak for gaven Helena!

Denne uges adventspakke fra manden min var denne lækre bog, som jeg glæder mig helt vildt til at lave noget fra.

Idag har vi også været med et hold venner nede i byen og kører i julesporvogn, hvilket altså er en hestetrukket vogn der kører rund i byen. Ungerne synes det er fantastisk.


søndag den 1. december 2013

Decemberlegen 1: 1. Søndag i advent

Så kom december måned, åhh jeg elsker den måned med hygge og julerier.
Jeg har meldt mig til Decemberlegen så nu er jeg igang.
Idag er stikordet 1. Søndag i advent og her hos mig betyder det gaver.
Jeg er med i adventspakkelegen, hvor jeg har modtaget disse 7 pakker. 

Idag har jeg åbnet denne pakken, som er fra Jonna med bloggen byfonna

I pakken var dette fine billede, tusind tak Jonna.
Min dejlige mand har så også valgt at give mig advents pakker, idag fik jeg en skrabe julekalender. Så må vi håbe jeg vinder noget på det:-)

søndag den 20. oktober 2013

Åh det er hygge - Adventspakkeleg

Har du lyst til at være med til at lege?
Julie med bloggen Monster-mor har startet en fantastisk adventslegleg.
Reglerne er simple: 
Lav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med. Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger!
Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne.

Skriv gerne et indlæg (brug gerne billedet med pindsvinet, også ude i siden) med link til dem, som du bytter med, så andre kan se hvem der er med i legen og måske finde en byttemakker.

Det er tilladt at lave/deltage i flere runder.



Jeg bytter med:
1) Helena (Made by me)
2) Jonna (ByFonna)
4) Camilla (Made by catesa)

Tager gerne en runde mere :-)
1) Betina (Betinas scrapperi)
2) Lisbeth (Tulle Trut)
3) Pia (Moenneberg)
4)
Vil du bytte med mig, så skriv en kommentar her under.