Weekenden bliver brugt sammen med skønne kollegaer til Stafet for livet, hvor vi i samlet flok kæmper for en god sag. Her får I lige lidt billeder fra igår, natten og den tidlige morgen, mens jeg stadig traver.
Viser opslag med etiketten Gode formål. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Gode formål. Vis alle opslag
søndag den 15. juni 2014
søndag den 4. november 2012
Julegaver til indlagte børn
Faldt lige over dette super initiativ, med at man kan lave julegaver til de børn der er indlagt i julen.
Hvis du også synes det er et godt initiativ og gerne vil lave en eller flere gaver, så kan du læse mere her, hvor du også kan melde dig til.
Hvis du også synes det er et godt initiativ og gerne vil lave en eller flere gaver, så kan du læse mere her, hvor du også kan melde dig til.
Abonner på:
Opslag (Atom)
