Viser opslag med etiketten fotoalbum. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten fotoalbum. Vis alle opslag

lørdag den 5. januar 2013

Udfordringer.

Jeg er blevet inspireret af Eva Maria med bloggen Bücking. Hun har sat sig for at lave månedsudfordringer hver måned, det er da en super idé, så det vil jeg også prøve.

Håber sådan at det kan få mig til at få nogle flere projekter færdige.

Mine udfordringer for januar skal være at jeg skal have lagt mine opskrifter ind på bloggen, syet det lagen jeg har haft stof liggende til i flere måneder.
Tror heller jeg må nøjes med disse to udfordringer til at starte med, så jeg ikke skuffer mig selv ved ikke at nå dem.

Havde også en udfordring til juleferie og jeg fik lavet den og lettet en lille smule på min dårlige samvittighed. Udfordringen var at jeg skulle have lavet fotoalbum for 2010, ja det var godt nok på tide og dejligt at få det gjort,så nu er jeg kun 2 år bagud.

I får lige lidt billeder af det fantastiske album, samt de to jeg har lavet fra Julianes første år og Augusts første år.
Vil rigtig gerne dele disse albums med jer, da jeg synes de er så fine og super smarte.
Vores unger elsker dem, og de er så børnevenlige, da det er tykke sider, der kan tørres af med en våd klud når der er for mange børnefinger på.

 Julianes første år.


 Augusts første år.


 2010 godt nok kun fra juni til december, da det første halve år kun er i Julianes album.


 Synes det er så fedt man kan sætte egne billeder ind som baggrund, så her er brugt en giraf meget tæt på.
Her er det Augusts fod der er baggrund.
 Til sidst lige et billede af samlingen.
 Der er rigtig mange steder man kan lave disse albums, men vi er faldet for et spansk program vi bruger. Det var super smart da vi var et halvt år i New Zeeland, for der kunne vi løbende lave album der nede, så vi ikke sad med det uoverskulige arbejde med de mange billeder da vi kom hjem.