Viser opslag med etiketten Støt en god sag. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Støt en god sag. Vis alle opslag

mandag den 20. oktober 2014

Godt og blandet siden sidst.

Der er ikke blevet brugt meget tid på bloggen i en lang periode nu, så her er lidt blandet fra den tid der er gået.

Her et pat kager til min venindes piges dåb.


Her en lidt utraditionel bryllupskage til et bryllup med pingvin tema.

Lidt hyggebilleder af krudtuglerne der har lokket mig til at lave ansigtsmaling.


Lidt billeder fra årets 2. Stafet for livet, denne gang i Rønde, hvor vi deltog sammen med Kolind FDF. Et fantastisk arrangement.


Juliane og August deltog også i børnestafetten.

Og så har det jo været den 19. september, hvor det er International tal som en pirat dag, så alle i familien var lidt pirat den dag, nogen mere end andre.

Her til sidst et billede af en kage til en dreng der ble 2 år.

lørdag den 4. maj 2013

Indsamling af sponsorgaver.

Jeg har tidligere nævnt noget om at jeg er ved at samler sponsorgaver ind til et godt formål.
Formålet er at vi på mit arbejde har et hold til stafet for livet her i juni. Vi samler gaver ind til et lotteri, hvor vi samler ind til kræftens bekæmpelse. Vi er allerede langt men vil super gerne have flere sponsorgaver, så hvis der er nogen der vil støtte en god sag så tager vi gerne imod jeres skønne sager....
Jeg er selv igang med at lave nogle hjemmelavede præmier, der skal være med i lotteriet.

Håber I kan læse vores brochure selvom billederne ikke er så gode.