Viser opslag med etiketten Huset. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Huset. Vis alle opslag

fredag den 11. april 2014

Færdigt toilet

Tiden den flyver afsted, når slet ikke alt det jeg gerne vil, men nu er vores gæstetoilet endelig blevet færdigt.

Er ked af at jeg forsømmer bloggen, for jeg synes jo egentlig det er hyggeligt at blogge, og følger også stadig med hos jer andre. Men glemmer at prioritere tid til min egen blog, øv håber snart det vender, og at mine læser stadig er der...

tirsdag den 18. februar 2014

Så er der lavet punge til krudtuglerne.

Har brugt noget af ferien på lidt afslapning med curling og papirfletning. 
Har fået laver punge til krudtuglerne 

og et par stykker til nogle kollegaer.

Der ud over er ferien også blevet brugt på at komme videre med vores toilet, så nu venter vi på at det er tørt til næste skridt.

lørdag den 28. september 2013

Vi kan lige nå det...

Sæsonen for at male udenfor er vist ved at være slut, så vi nåede det lige.... Fik en fantastisk fødselsdagsgave, nemlig en maler til at male vinduer:-)
Men det gjorde så også bare at jeg hellere måtte tage mig sammen og få malet soklen. Fik lidt hjælp af børnene.
Har ikke fået taget billede efter jeg er blevet hel færdig endnu.



tirsdag den 9. april 2013

Som tiden den går.

Der har igen været lidt stille på bloggen, der har været en del at se til.
Vi er gået igang med at sætte vores gæstetoilet i stand, det er på tide at få træk og slip ud af huset :-)

 Børnene vil gerne hjælpe, men puh så kan det tage lang tid.


 Ungerne kom på besøg hos farmor og farfar og så fik vi for alvor revet noget ned.
Nu er det så bare gulvet der skal op inden vi kan komme igen med at bygge det op igen. Det er bare lidt upraktisk, da August lige er stoppet med at bruge ble så derfor har vi lige udskudt gulvet lidt, så han ikke skulle kunne holde sig helt ned til toilette i kælderen. Men nu er han ved at have helt styr på det, så nu skal det gulv snart op.


Det har også været med til at jeg ikke har nået mit mål for marts måned, da det ikke er så smart at male, når der er murestøv over hele huset:-( (og jeg fik det jo selvfølgelig ikke gjort først på måneden inden murstøvet kom)
Senere idag eller imorgen kommer der et indlæg om denne måneds udfordring.

torsdag den 9. august 2012

Som tiden den flyver og der sker en helt masse.
Der her ikke været så meget tid til at blogge som jeg gerne ville, da jeg bruger meget tid på at kigge efter og søge jobs, da jeg her fra 1. august var færdig med det vikariat jeg har været i og nu er arbejdsløs :-(

Her hen over sommeren har jeg haft gang i et projekt med at shine nogle meget gamle børne møbler op vi har arvet. Egentlig er jeg stadig ikke helt færdig, da min datter har valgt at en af stolene skal være gul. Jeg har nu malet den 3½ gang, men kan se den skal have en 5. gang og jeg er så træt af den jeg er gået i stå.

Men her er et billede før og under processen, så må I få et billede år jeg bliver helt færdig.
Her er de slebet ned og bordpladen er taget af, da der skal en ny til.

Juliane vil så gerne hjælpe så hun maler bordpladen far har lavet :-)

 Endelig en dag med meget sol, så vi er rykket i haven for at male det sidste og lakere.
(Troede som sagt det var det sidste vi skulle male, men dum som jeg er har jeg valgt den stol der er mest besværlig at male til at være gul.)

 Alt blev taget ud af legehuset og der blev støvsuget så de nye møbler kunne flytte ind.

Frokostpause efter hårdt arbejde :-)

onsdag den 11. juli 2012

Jubiii, så er jeg tilbage igen.

Puh det var noget af en forskrækkelse, men nu har jeg fået ny computer og den søde computermand har redet alle mine billeder, så nu er der taget back up og jeg er igen klar til at blogge.

Siden sidst har August haft fødselsdag og det skulle fejres i dagplejen inden hun skulle på ferie. August bestilte en togkage og både han og jeg blev meget tilfredse med resultatet.
Den er lavet i en fantastisk silikoneform jeg fald over til ingen penge nede i byen og pyntet med farvet glasur.



August klar til at tage afsted:-)

Så blev det selve dagen og for en gang skyld var det os der vækket August og ikke omvendt, men det var han ikke meget for, før han hørte ordet gaver, så var han klar.

August 2 år.


Det blev også dagen hvor vores flagstang kom op at stå, det skulle fejres med en dans omkring den. Det var vist også på tide, da vi fik den i bryllupsgave for snart 3 år siden.

torsdag den 12. april 2012

Flere af påskens aktiviteter.

Da vejret jo ikke lige var til at være ude og male legehus, så har vi fået byttet om på vores soveværelse og børnenes værelse, så de har fået lidt mere plads.



Det var så børneværelset, så nu mangler jeg bare at gøre noget ved soveværelset.