Viser opslag med etiketten Giveaways jeg har vundet.. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Giveaways jeg har vundet.. Vis alle opslag

mandag den 7. juli 2014

Jeg har været heldig.

Den sidste tid har jeg været heldig at vinde 2 give aways.
En hos Rikke, hvor jeg har vundet et gavekort til shopoutlet.dk. Det er blevet brugt på at købe et par nye løbetights.
Den anden er vundet hos By Romby, det var denne nutrilett startpakke, så nu er der lidt til at give et lille puf videre i den rigtige retning.
En stor tak til jer begge to.

onsdag den 27. marts 2013

Jubiii jeg har vundet!!!

Jeg har været så heldig at vinde en give away

Det er jeg bare super glad for, da jeg selv har været igang med at klippe cirkler for at ville lave nogle fine kugle (ønsker mig en udstanser til det)
Glæder mig til at få dem op at hænge.

onsdag den 5. december 2012

Gaver

Der har været stille på bloggen lidt tid, men nu er det tid til en opdatering, for det er ikke fordi jeg ikke har haft noget at skrive om, men tiden har ikke lige været der.

Jeg har kæmpet med at finde en god gave til bloglegen, hvor kodeordet var gul og 5. Jeg er ikke selv så vild med gul, så syntes ikke rigtig jeg havde noget i gemmeren og alt i butikkerne var julet, så fandt ikke noget. Endte med at finde lidt gult filt, papir/karton, piberensere, stof og bogbind, det kom der denne gave ud af.
Så jeg håber at Rikke kan bruge gaven.

Jeg selv har modtaget min rigtig fine præmie jeg har vundet i en give away, nemlig disse fine ugler, som er lavet af Kirsti

Tusind tak Kirsti, både jeg og ungerne er rigtig glade for dem.

søndag den 18. november 2012

Jubiii så var jeg heldig igen!!!

Hvor er det bare skønt, nu har jeg vundet endnu en skøn give away, nemlig denne hos krea-mutti.

mandag den 5. november 2012

Give away præmie modtaget.

Har modtage min præmie fra Sofie og den har været i brug i weekenden og er allerede meget glad for den.


Synes det er et super praktisk underlag og så har hun jo valgt et rigtig fint print, så den også er super fin. Tusind tak Sofie!

mandag den 15. oktober 2012

Så så man lige mig vinde igen!

Ih jeg er da så heldig lige nu, jeg har vundet en give away mere, det er bare super dejligt.
Tusind tak Sofie med hyggefabrikken

fredag den 12. oktober 2012

Jubiii jeg har vundet min først give away!

Jeg har været så heldig at vinde min først give away, nemlig disse fine vanter.
Glæder mig rigtig meget til de kommer ind af døren :-)