Viser opslag med etiketten Indkøb. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Indkøb. Vis alle opslag

lørdag den 25. maj 2013

Sikke en kage jeg nu kan lave.

Min dejlige mand synes lige jeg skulle have et kage stativ, nu når jeg er begyndt at lave bryllupskager:-)


Derudover har jeg også været heldig at få fingrene i de sidste pakker fondant de havde i netto, efter jeg så et tip på facebook om at de havde det til 20 kr.


torsdag den 25. april 2013

Kæmpe pakke ankommet.

Jubiii min pakke jeg har bestilt på ebay var ikke så længe undervejs, så nu skal der prøves ting.
Har utrolig længe ønsket mig denne boks, men synes det var mange penge at bruge. Nu har jeg så ikke kunne finde den hverken i DK ellet Holland, så jeg bestilte den på ebay billigt, og det var godt jeg gjorde det:-)
Glæder mig til at få det prøvet af.

onsdag den 17. april 2013

En tur i specialkøbmanden.

Var lige en tur i specialkøbmanden igår for at købe lidt ind til en bryllupskage. Har været ved at kigge efter nogle ting i Holland,  hvor jeg skal have bestilt lidt, men det var ikke alt der var billiger der. Fik købt et sæt med 4 forme, pap underlag til alle 4 størrelser, plastik til rundt i kanten og så hvid farve til marcipan. Der var meget mere jeg gerne ville købe, men det må blive en anden gang.

søndag den 7. oktober 2012

Har været heldig idag!

Sikke en dejlig søndag.
Har været til børnebazar i Århus med hele familien, hvor jeg er kommet hjem med en masse skønne ting (kunne dog ha købt meget mere, men måtte beherske mig)

Først faldt jeg over disse dejlige trøjer fra Italy Kids.
 Her var jeg så heldig at finde et godt tilbud med fyld en pose for 500kr. hos Tankestrejf. Ja jeg kunne få meget ned i den lille pose, så jeg har givet 15 kr. pr del.
Det var godt at der var andre til at være ved ungerne mens de hyggede på hoppeborgen og mor handlede :-)

Her til aften har det så stået på bagning til manden skal ha med på arbejde imorgen. Fald over en opskrift på After eight cupcakes her på denne blog og de skulle da afprøves.


Fine blev de, og de var rigtig dejlige i konsistensen, men ved ikke helt om jeg er vild med smagen, men nu er jeg heller ikke så meget til chokoladekage, så nu må vi se hvad de siger imorgen.

mandag den 27. august 2012

Lidt flere lækkerier

Var lige en tur i netto og kom hjem med disse fine ting
Lidt kageting, fint "papir", mønster tape, grydelapper og et par bøger til pakkekalenderen (godt at starte i god tid).
Så nu kan det godt være jeg snart skal til at bruge alle de ting jeg har købt på det sidste, men det er som om tiden den går med så meget andet, som f.eks. at kigge på alle de skønne blogs:-)

onsdag den 22. august 2012

En dejlig fridag

Var så heldig at have en fridag igår. Den blev brugt på frokost nede i byen med manden, samt lidt shopping, hvor jeg kom hjem med disse fine ting:

 Lidt farvet bogbind til at flette tasker af, en rullepind til når jeg laver kager, en tyl, et stempel, servietter (til min cirkusglade datters madpakke), nogle ballonpinde (håber de kan bruges til cake pops), og til sidst lidt maxi perler og perleplader.
Og så købte Ole lige denne bog til mig, som har stået på min ønskeseddel, så nu skal der snart bages :-)

onsdag den 30. maj 2012

Indkøb af rigtig fine ting.

Igår var jeg for første gang ude i butikken "Den lilla appelsin", som jeg længe har set rigtig fine ting fra på nettet. Puh det er et farligt sted at tage hen, der er så mange fine ting, men var så heldig at der var tilbud igår, så det blev disse fine ting der bare måtte med hjem.

Et lækkert tørklæde, 3 par øreringe, en hårbøjle men en fin skind stjerne og en lille fingerring til prinsessen, som snart har fødselsdag. Kunne ha købt så meget mere, men beherskede mig.

søndag den 8. april 2012

Diverse indkøb af fine ting.

Nu er det ved at være længe siden der er sket noget her på siden, så her er lidt billeder af diverse indkøb jeg synes jeg vil dele med jer.
Her lidt godt fra Tiger. Hawaii-kransene skal bruges til at lave en fin buket af (idé fundet her )
Har været til ophørsudsalg i en af min foretrukne hobbybutikker.

Et vildt køb den sidste dag inden det var helt slut med ynglings butikken.

Kunne simpelthen ikke stå for disse fine køkkenredskaber da jeg var i Kvickly :-)