Det har været så sjovt at være med i denne leg.
Her er det jeg har sendt afsted til min penneven som er Pia med denne blog www.moenneberg.blogspot.dk
Har kigget rundt på Pias blog og forsøgt at lave noget udfra hendes interesse for dyr.
Bounty kugler - som kan nydes til en god film.
Kærligheds te - som kan deles med andre.
Blomster pinde med fugle - som ikke er en firkant eller en rektangel.
Elefantnøglering - som kan tages med overalt.
Halssmykke lavet af horn - Fra mig
Materialer til at kunne lave en flettet taske - som hun kan være kreativ med.
Håber meget på at du kunne bruge gaven Pia.
Viser opslag med etiketten Smykker. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Smykker. Vis alle opslag
lørdag den 27. april 2013
tirsdag den 11. september 2012
Øreringe
Efter en meget lang pause fra smykkeproduktionen, faldt jeg over nogle fine materialer og gik straks igang. Jeg har lavet disse øreringe, som jeg har sat til salg i shoppen.
Det kunne godt være jeg skulle til at finde alle min smykke ting frem igen for en periode:-)
Det kunne godt være jeg skulle til at finde alle min smykke ting frem igen for en periode:-)
Abonner på:
Opslag (Atom)




.jpg)