Viser opslag med etiketten Bolsjer. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Bolsjer. Vis alle opslag

torsdag den 5. december 2013

Decemberlegen 5: Et kreativt indslag.

Her er lidt blandet billeder af de seneste kreationer,  som jeg ikke har nået at skrive om endnu.
Lidt lækkert til børn og voksne på mit arbejde

Her er hvad der kom ud af en hyggeaften med to veninder. Øvelse gør mester, dette er mit første forsøg med fondant roser.
Har leget lidt med min circut maskine. Skyldte Oles elever kage.

Her er Juliane igang med at være kreativ. Julemanden kom med et kit til at sy sin egen filt taske.

Her lidt billeder af årets bolsjeproduktion. Knap 6 kg blev det til i år.

tirsdag den 1. januar 2013

Bedre sent end aldrig....

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle.

Puh der er godt nok lidt lang mellem indlægene her inde, men synes ikke lige tiden har været til det, men nu er jeg klar igen.

December måned er som altid fløjet afsted og der er blevet julet og hygget rigtig meget. Vil lige vise lidt billeder.

Her er først lige et par billeder af de færdige hjemmelavede bolsjer jeg har skrevet om tidligere-


 Så skal der bages småkager.


 Og laves julegaver.






Det klassiske billede af at August hjælper far med at løfte juletræet hjem :-)

 Til sidst de glade unger der nu har hjulpet med at få fod på træet.




















onsdag den 5. december 2012

Bolsjekogning

Her i huset er det blevet en tradition at der skal laves bolsjer hvert år til jul, der er folk der allerede i november spørger om der kommer bolsjer igen i år.
Så vi har været i fuld gang, men er ikke helt færdige endnu, da vi har været ramt af en del sygdom den sidste tid. Her er lidt billeder, men der kommer flere senere.



 Dameskrå