Viser opslag med etiketten mandens projekter. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten mandens projekter. Vis alle opslag

tirsdag den 9. april 2013

Som tiden den går.

Der har igen været lidt stille på bloggen, der har været en del at se til.
Vi er gået igang med at sætte vores gæstetoilet i stand, det er på tide at få træk og slip ud af huset :-)

 Børnene vil gerne hjælpe, men puh så kan det tage lang tid.


 Ungerne kom på besøg hos farmor og farfar og så fik vi for alvor revet noget ned.
Nu er det så bare gulvet der skal op inden vi kan komme igen med at bygge det op igen. Det er bare lidt upraktisk, da August lige er stoppet med at bruge ble så derfor har vi lige udskudt gulvet lidt, så han ikke skulle kunne holde sig helt ned til toilette i kælderen. Men nu er han ved at have helt styr på det, så nu skal det gulv snart op.


Det har også været med til at jeg ikke har nået mit mål for marts måned, da det ikke er så smart at male, når der er murestøv over hele huset:-( (og jeg fik det jo selvfølgelig ikke gjort først på måneden inden murstøvet kom)
Senere idag eller imorgen kommer der et indlæg om denne måneds udfordring.

søndag den 8. april 2012

Mandens projekt mens jeg har arbejdet i påsken.

Det er simpelhen bare så dejligt at der sker noget hjemme mens man er på arbejde, så er det ikke så slemt ikke at holde ferie sammen med resten af familien.


Så er der samlet legehus og højbed, nu skal jeg bare ha det malet, når det lige har fået lov til at stå og give sig lidt, kan ikke vente!