Vi er gået igang med at sætte vores gæstetoilet i stand, det er på tide at få træk og slip ud af huset :-)
Nu er det så bare gulvet der skal op inden vi kan komme igen med at bygge det op igen. Det er bare lidt upraktisk, da August lige er stoppet med at bruge ble så derfor har vi lige udskudt gulvet lidt, så han ikke skulle kunne holde sig helt ned til toilette i kælderen. Men nu er han ved at have helt styr på det, så nu skal det gulv snart op.
Det har også været med til at jeg ikke har nået mit mål for marts måned, da det ikke er så smart at male, når der er murestøv over hele huset:-( (og jeg fik det jo selvfølgelig ikke gjort først på måneden inden murstøvet kom)
Senere idag eller imorgen kommer der et indlæg om denne måneds udfordring.



.jpg)
.jpg)
.jpg)