Viser opslag med etiketten Kageting. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Kageting. Vis alle opslag

søndag den 11. august 2013

Mit nye legetøj

Så blev der tid til at afprøve mit nye legetøj.
Var meget spændt på hvor svær den vsr at bruge, da jeg har set flere der sktiver st de msngler et kursus i den. Synes egentlig det var meget simpelt,  men der er da plads til forbefringer, så jeg må bsre øve mig.
Kagen var til svigermors fødselsdag idag.



mandag den 5. august 2013

Investering

Jubiii jeg har fået en circut cake maskine som jeg har ønsket mig! Fik et godt tilbud jeg ikke kunne sige nej til. Der fulgte en masse programmer osv. med.
Glæder mig til at få den prøvet når der bliver en dag med god tid.

søndag den 26. maj 2013

En lille gave.

Min søde svigermor kom idag med en lille gave hun havde købt på deres ferie i kbh.
Det var denne lille heart shape crimper.
Den laver de fineste små hjerter.

lørdag den 25. maj 2013

Sikke en kage jeg nu kan lave.

Min dejlige mand synes lige jeg skulle have et kage stativ, nu når jeg er begyndt at lave bryllupskager:-)


Derudover har jeg også været heldig at få fingrene i de sidste pakker fondant de havde i netto, efter jeg så et tip på facebook om at de havde det til 20 kr.


torsdag den 25. april 2013

Kæmpe pakke ankommet.

Jubiii min pakke jeg har bestilt på ebay var ikke så længe undervejs, så nu skal der prøves ting.
Har utrolig længe ønsket mig denne boks, men synes det var mange penge at bruge. Nu har jeg så ikke kunne finde den hverken i DK ellet Holland, så jeg bestilte den på ebay billigt, og det var godt jeg gjorde det:-)
Glæder mig til at få det prøvet af.

onsdag den 17. april 2013

En tur i specialkøbmanden.

Var lige en tur i specialkøbmanden igår for at købe lidt ind til en bryllupskage. Har været ved at kigge efter nogle ting i Holland,  hvor jeg skal have bestilt lidt, men det var ikke alt der var billiger der. Fik købt et sæt med 4 forme, pap underlag til alle 4 størrelser, plastik til rundt i kanten og så hvid farve til marcipan. Der var meget mere jeg gerne ville købe, men det må blive en anden gang.

lørdag den 6. oktober 2012

Weekend i billeder

Ja det er godt nok fra sidste weekend, men jeg har ikke lige kunne finde min kortlæser, så billederne kommer først nu.
 Det var en hyggelig weekend med besøg hos far på FDF lejr lørdag og bagning (den nye bil form skulle afprøves) og skovtur i stuen søndag.

mandag den 27. august 2012

Lidt flere lækkerier

Var lige en tur i netto og kom hjem med disse fine ting
Lidt kageting, fint "papir", mønster tape, grydelapper og et par bøger til pakkekalenderen (godt at starte i god tid).
Så nu kan det godt være jeg snart skal til at bruge alle de ting jeg har købt på det sidste, men det er som om tiden den går med så meget andet, som f.eks. at kigge på alle de skønne blogs:-)