Viser opslag med etiketten Familie. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Familie. Vis alle opslag

lørdag den 15. november 2014

Mere halloween....

En rigtig hyggelig lørdag med halloween mad blev der også tid til.

Indbagt kranie pizza. 



En hurtig kage.
Krudtuglerne havde besøg og de hyggede sig med at dække bord.

Halloween i det lille hjem 2014

Her hjemme synes vi det er så hyggeligt at pynte op, så en hver lejlighed til det skal udnyttes, så til Halloween blev der også pyntet op.






I børnehaven blev der også holdt halloweenfest, så krudtuglerne blev klædt ud.



Vi fik også afleveret et fint græskar i biografen og fik en popcorn menu, det var ikke dårligt.


Krudtuglerne var også forbi farmor og farfar og sige "slik eller ballade". De var forberedt og klar med dette fad af godter.

Det er så hyggeligt at komme hjem i mørket til synet af dem her.

Har for første gang forsøgt mig med at lave macarons, kønne var de ikke, men de smagte godt. 
Har bestemt mig for at jeg skal lære at lave nogle fine nogen, så må øve mig....

tirsdag den 28. oktober 2014

En helt fantastisk weekend.

Endnu en weekend, hvor der var sat en hel dag af til at være kreativ. Har hjulpet Janni med at lave blomster til en kage hun skal lave til sin farmor. Det var ren hygge hele lørdag.

Søndag bød på familiehygge, med BUSKgudstjeneste, en tur rundt i Ebeltoft samt en gang bowling og bøf til at slutte dagen af med.

onsdag den 2. juli 2014

Børnene har haft fødselsdag.

Vi har holdt fælles fødselsdag for ungerne. En dag med dejligt vejr og en masse hygge. Familien var samlet i telt i haven, der blev spillet konge spil og leget med vand.

Masser af gaver

Mad og 
Kage. Her er Juliane igang med at hjælpe med at pyntekagerne.

August hjalp også med sine piratkager,




August skulle lige prøve det nye beskyttelses udstyr.

Dagen efter festen var det så Julianes rigtige fødselsdag, så der var sang og gaver på sengen.

Der var også en lille gave til lillebror.

Med alt det lego der var i pakkerne er det bare om at komme i gang.

Så blev det Augusts tur til at have fødselsdag med sang og gaver på sengen.


Det er skønt at der kun er 13 dagen mellem deres fødselsdage, så det kan holdes sammen.

lørdag den 21. september 2013

Fødselsdag 2013

Havde fødselsdag igår, men da jeg skulle tidligt op og på kursus,  blev vi enige om at vente til idag med at holde noget.
Så idag har jeg fået sang og gaver på sengen, lækker morgenmad og aftensmad, lækkert.
Har så også haft gang i noget maling, men det må i vente med at  hører mere om til jeg bliver færdig.

torsdag den 19. september 2013

International tal som en pirat dag 2013

Den 19. September er International tal som en pirat dag.  Det er en dag der bliver gjort lidt ud af her hjemme hos os, da Ole synes det er fantastisk at kunne klæde sig ud. Så her er lidt billeder fra dagen.
Jeg har desværre bare været på kursus hele dagen, så jeg har ikke kunne være med, og har derfor heller ikke haft mulighed for at gøre noget ud af at det er vores bryllupsdag.

søndag den 11. august 2013

Mit nye legetøj

Så blev der tid til at afprøve mit nye legetøj.
Var meget spændt på hvor svær den vsr at bruge, da jeg har set flere der sktiver st de msngler et kursus i den. Synes egentlig det var meget simpelt,  men der er da plads til forbefringer, så jeg må bsre øve mig.
Kagen var til svigermors fødselsdag idag.



tirsdag den 18. juni 2013

Postmand Per

Er så ked af at jeg ikke har så meget tid til at blogge fortiden,  der er ellers masser at blogge om.
En af de ting der har været er at vi har holdt fælles fødselsdag for Juliane og August,  en super hyggelig dag med en masse gæster til havefest. De havde bestilt en Postmand Per kage, så det fik de:-)

torsdag den 16. maj 2013

Konfirmation - Badmintonkage

Jeg har lavet kage til min nevøs konfirmation, han havde bestilt en badmintonkage, så det lavede jeg.


Som jeg har skrevet i et tidligere indlæg, så giver jeg ikke bare en kuvert med penge i konfirmationsgave, så her får i lige et billede af den gave jeg lavede.

Har syet 1 kronerne fast med ståltråd.