Viser opslag med etiketten Påske. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Påske. Vis alle opslag

lørdag den 26. april 2014

Lidt af hvert - påske, ferie og fødselsdag.

Lidt sent, men har lige lyst til at vise lidt billeder fra vores påskeferie. Ungerne har fundet æg i haven til påskefrokost,  hvilket var et hit som altid. Påsken blev også brugt på oprydning og rengøring i legehuset og haven.
Denne weekend har vi været til 30 års fødselsdag,  hvor vi pyntede opgangen og døren og lavede en fin kurv med forskellige peberting, hvor der også gemte sig en peberfrugt jeg har hæklet.


tirsdag den 9. april 2013

Præmierne fra min give away.

Har slet ikke fået vist hvad jeg fik lavet til de to heldige vinder af min give away. Regner med de er nået frem så de har set hvad de har vundet, så nu kommer der lige lidt billeder:



Her er hvad jeg fik lavet til vinder nr. 2
Et flettet armbånd, en halskæde lavet af ben, fordi det var lige ved påske en lille kylling lavet af gummislange og så to blade fra husflid.




Den første vinder fik pung lavet af det papir mange snakker om fra rema :-) og så to blade fra husflid.



Håber meget det kunne bruges.

onsdag den 27. marts 2013

Stilhed på bloggen.

Det er egentlig ikke fordi der ikke har været noget at skrive om, men har bare haft så meget andet det sidste stykke tid.
Her får I lige lidt billeder fra vores sne og påskeaktiviteter.

 Juliane og August er igang med at lave en fin skjorte til deres karsemænd.

Så skal vi bare vente.......
Så er ventetiden over og der skal spises æggemader med karse.
 Julianemaler æg med fingermaling.
Små påske pop cakes.
 Det er jo om at udnytte sneen nu når den er her.















søndag den 8. april 2012

Påskens gaver.

Vi har været så heldige at være til 55 års fødselsdag, selvom de siger det ikke var fødselsdag :-) Min veninde og jeg havde lavet en kage til hver, da vi på et tidspunkt havde fået et ønske om en sort kage med laser.
Det tætteste vi kunne komme på laser var knæklys :-) 

Imorgen skal vi til påskefrokost, så der er lavet en lille "blomst". Fandt en rigtig fin lille filtskål i tiger og har fyldt en masse godter, servietter, lys og en blomst i.

Påske "blomsten" fra sidste år, bare fordi jeg synes denne skål, som jeg har fundet her, er så fin.

Mandens projekt mens jeg har arbejdet i påsken.

Det er simpelhen bare så dejligt at der sker noget hjemme mens man er på arbejde, så er det ikke så slemt ikke at holde ferie sammen med resten af familien.


Så er der samlet legehus og højbed, nu skal jeg bare ha det malet, når det lige har fået lov til at stå og give sig lidt, kan ikke vente!

mandag den 19. marts 2012

Lidt påske idéer.

Så er påskepynten for alvor kommet frem i det lille hus.


Her er lidt ideer til noget der er nemt at lave, og som jeg synes er rigtig sødt.