Jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg deltager igen i en konkurrence med min Kaj og Andres kage og har derfor rigtig meget brug for hjælp til at vinde.
Vil du hjælpe mig ved at stemme her :-)
På forhånd tusind tak for hjælpen.
Viser opslag med etiketten Konkurrence. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Konkurrence. Vis alle opslag
onsdag den 11. september 2013
mandag den 4. marts 2013
Hjælp mig ved at stemme på min kage.
Jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg deltager i en konkurrence på kop og kandes facebookside, med min Kaj og Andreakage, så hvis i kan lide min kage og synes jeg har fortjent at vinde, vil jeg blive meget glad for jeres stemme.
Tak til jer der vil hjælpe mig!
Jeg deltager i en konkurrence på kop og kandes facebookside, med min Kaj og Andreakage, så hvis i kan lide min kage og synes jeg har fortjent at vinde, vil jeg blive meget glad for jeres stemme.
Tak til jer der vil hjælpe mig!
Abonner på:
Opslag (Atom)

