Viser opslag med etiketten Male projekter. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Male projekter. Vis alle opslag

lørdag den 28. september 2013

Vi kan lige nå det...

Sæsonen for at male udenfor er vist ved at være slut, så vi nåede det lige.... Fik en fantastisk fødselsdagsgave, nemlig en maler til at male vinduer:-)
Men det gjorde så også bare at jeg hellere måtte tage mig sammen og få malet soklen. Fik lidt hjælp af børnene.
Har ikke fået taget billede efter jeg er blevet hel færdig endnu.



torsdag den 9. august 2012

Som tiden den flyver og der sker en helt masse.
Der her ikke været så meget tid til at blogge som jeg gerne ville, da jeg bruger meget tid på at kigge efter og søge jobs, da jeg her fra 1. august var færdig med det vikariat jeg har været i og nu er arbejdsløs :-(

Her hen over sommeren har jeg haft gang i et projekt med at shine nogle meget gamle børne møbler op vi har arvet. Egentlig er jeg stadig ikke helt færdig, da min datter har valgt at en af stolene skal være gul. Jeg har nu malet den 3½ gang, men kan se den skal have en 5. gang og jeg er så træt af den jeg er gået i stå.

Men her er et billede før og under processen, så må I få et billede år jeg bliver helt færdig.
Her er de slebet ned og bordpladen er taget af, da der skal en ny til.

Juliane vil så gerne hjælpe så hun maler bordpladen far har lavet :-)

 Endelig en dag med meget sol, så vi er rykket i haven for at male det sidste og lakere.
(Troede som sagt det var det sidste vi skulle male, men dum som jeg er har jeg valgt den stol der er mest besværlig at male til at være gul.)

 Alt blev taget ud af legehuset og der blev støvsuget så de nye møbler kunne flytte ind.

Frokostpause efter hårdt arbejde :-)

lørdag den 28. juli 2012

En hyggedag med kreativitet.

Sikke en dejlig dag vi har haft her hjemme idag. Da vejret var lidt trist idag fandt vi maling frem og fik malet de rammer vi har haft liggende længe, nu skulle det være. Ungerne syntes det var fedt at få lov til at være med til at male, og de er blevet så fine.




Så skal der bare findes billeder så de kan blive hængt op :-)

Efter det hårde arbejde var der tid til lidt juice og kage.

Den anden dag modtog jeg en pakke med kageting, så idag skulle nogle af dem tages i brug.
Ungerne hjalp mig med at lave dejen. August elsker at få lov til at sidde og tænde og slukke for maskinen mens jeg kommer ingredienser i.





Her ser han måske ikke så glad ud, men kan fortælle jer, at det er han, det er et kæmpe jaaaaaa der kommer ud af munden her, da han har skruet helt op på fuld gas.

Her er så lige et billede af indholdet i min pakke.

Skal lave kager til barnedåb næste weekend, så skal lige prøve nogen af tingene idag.
Skal lave en babyrumpe kage, har fundet en DIY som jeg skal prøve her.





Det var så mit først forsøg, dog uden alle de små detaljer, det slap jeg da vist ret godt fra.

Her til sidst har jeg lige et par billeder jeg har glemt at vise af nogle tæpper børnene har fået i fødselsdagsgave.