Efter en meget lang pause fra smykkeproduktionen, faldt jeg over nogle fine materialer og gik straks igang. Jeg har lavet disse øreringe, som jeg har sat til salg i shoppen.
Det kunne godt være jeg skulle til at finde alle min smykke ting frem igen for en periode:-)
Viser opslag med etiketten Shoppen. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Shoppen. Vis alle opslag
tirsdag den 11. september 2012
fredag den 11. maj 2012
Sandaler sælges.
Har lige gravet et fejlkøb frem fra skabet. Troede jeg var smart at købe sandaler til august i god tid sidste år, men han endte ikke med den størrelse jeg havde spået, så de blev aldrig brugt.
Det er disse fine By Kier sandaler str. 20, som er sorte og har små stjerne huller.
Pris 200kr. + porto.
Det er disse fine By Kier sandaler str. 20, som er sorte og har små stjerne huller.
Pris 200kr. + porto.
Abonner på:
Opslag (Atom)
.jpg)
