Viser opslag med etiketten madpakker. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten madpakker. Vis alle opslag

onsdag den 12. februar 2014

Nu skal der gang i bloggen igen.

Har forsømt bloggen den sidste tid, og det skal være slut nu. 
Her hjemme har vi været ramt af sygdom, men dog ikke så slemt at der ikke har været overskud til at hygge. Så vi har hygget med perler, krea og dyner og film i stuen.


Har lavet denne pung til en kollega, håber den falder i god jord.

Mens jeg har lavet de sidste to punge, har Juliane været efter mig, hun vil også have en pung, så derfor er jeg igang med en til hende nu. Hvilket også har betydet August også vil ha en, så den er jeg også igang med.

Ferien er for mit vedkommende slut nu, så jeg har været ved at lave blomkålspizza og blomkålspælsehorn til nemme madpakker. Elsker at prøve en masse nye LCHF opskrifter.

Har også selv eksperimenteret lidt med LCHF vandbakkelser, men skal arbejde lidt videre med opskriften selvom de var ok. Her er det med hindbærflødeskum i og sukrinmelis over.

torsdag den 19. september 2013

International tal som en pirat dag 2013

Den 19. September er International tal som en pirat dag.  Det er en dag der bliver gjort lidt ud af her hjemme hos os, da Ole synes det er fantastisk at kunne klæde sig ud. Så her er lidt billeder fra dagen.
Jeg har desværre bare været på kursus hele dagen, så jeg har ikke kunne være med, og har derfor heller ikke haft mulighed for at gøre noget ud af at det er vores bryllupsdag.