Jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg deltager igen i en konkurrence med min Kaj og Andres kage og har derfor rigtig meget brug for hjælp til at vinde.
Vil du hjælpe mig ved at stemme her :-)
På forhånd tusind tak for hjælpen.
Viser opslag med etiketten Hjælp. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Hjælp. Vis alle opslag
onsdag den 11. september 2013
mandag den 4. marts 2013
Hjælp mig ved at stemme på min kage.
Jeg har brug for jeres hjælp.
Jeg deltager i en konkurrence på kop og kandes facebookside, med min Kaj og Andreakage, så hvis i kan lide min kage og synes jeg har fortjent at vinde, vil jeg blive meget glad for jeres stemme.
Tak til jer der vil hjælpe mig!
Jeg deltager i en konkurrence på kop og kandes facebookside, med min Kaj og Andreakage, så hvis i kan lide min kage og synes jeg har fortjent at vinde, vil jeg blive meget glad for jeres stemme.
Tak til jer der vil hjælpe mig!
torsdag den 24. januar 2013
Hjælp!
Hej der ude i blogland.....
Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg er ved at opdatere mine opskrifter. Jeg har lavet en skjult side til hver af mine opskrifter, som jeg så linker til på den side med alle opskrifter. Men nu kan jeg ikke lave flere sider, den siger jeg har nået det maksimale sidetal.
Jeg kan ikke forstå det, for synes at andre blogs har mange flere sider end mig, hvad gør jeg galt?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg er ved at opdatere mine opskrifter. Jeg har lavet en skjult side til hver af mine opskrifter, som jeg så linker til på den side med alle opskrifter. Men nu kan jeg ikke lave flere sider, den siger jeg har nået det maksimale sidetal.
Jeg kan ikke forstå det, for synes at andre blogs har mange flere sider end mig, hvad gør jeg galt?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
tirsdag den 11. september 2012
Hjælp!!!
Jeg har længe forsøgt at lave lidt mere på min blog, men har ikke luret, hvordan man laver det jeg gerne vil, så nu spørger jeg her.
Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør så min liste med opskrifter åbner på ny side når jeg klikker på et navn?
Har også et brændende ønske om at kunne lave billede kollage og sætte på min blog, nogen der kan forklare mig, hvordan jeg laver det?
Håber meget der er nogen der kan hjælpe mig.
Etiketter:
Hjælp
Abonner på:
Opslag (Atom)

