Viser opslag med etiketten weekend. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten weekend. Vis alle opslag

tirsdag den 28. oktober 2014

En helt fantastisk weekend.

Endnu en weekend, hvor der var sat en hel dag af til at være kreativ. Har hjulpet Janni med at lave blomster til en kage hun skal lave til sin farmor. Det var ren hygge hele lørdag.

Søndag bød på familiehygge, med BUSKgudstjeneste, en tur rundt i Ebeltoft samt en gang bowling og bøf til at slutte dagen af med.

mandag den 14. oktober 2013

En skøn weekend.

Har virkelig haft en skøn weekend. Jeg har fået lavet lidt halloween pynt.






Vi har været i Djurs sommerland og kigge alt det fine halloween pynt og ungerne fik maling i hoved og hår.

Og så var August og jeg til fdf, hvor vi var på stjerneløb i parken, så det blev til mange turer op og ned af bakken. (billedet er heller ikke blevet så godt, da der var fart på)
 Til sidst lige et billede af frugtskålen der også har fået halloween tema.

mandag den 18. februar 2013

Hjemme hygge weekend.

Det har været så skønt med en weekend uden nogen planer. Vi har fået ordnet en helt masse her hjemme og hygget os.
Der er lavet romkugler/træstammer, æblekage, vi har fået et nyt medlem i familien og så har ungerne og jeg været en tur i skoven.

 Dejligt at få lov til at få beskidte fingere.
Der er dyb koncentration.
Det færdige resultat.
Uhmmm så er der snart æblekage.
 Vi hygger alle i køkkenet, Juliane laver perler, August slår søm i og jeg laver mad.
Det nye familiemedlem en dværghamster Pjuske.


Pjuske motionere i sin kugle.
  
Så er vi på tur i skoven.


Ungerne synes lige de skulle rulle ned af bakken.

Så bliver man så dejlig beskidt :-)

Og så bliver man utrolig træt.