En rigtig hyggelig lørdag med halloween mad blev der også tid til.
Indbagt kranie pizza.
En hurtig kage.
Krudtuglerne havde besøg og de hyggede sig med at dække bord.
Havde fødselsdag igår, men da jeg skulle tidligt op og på kursus, blev vi enige om at vente til idag med at holde noget.
Så idag har jeg fået sang og gaver på sengen, lækker morgenmad og aftensmad, lækkert.
Har så også haft gang i noget maling, men det må i vente med at hører mere om til jeg bliver færdig.

