Viser opslag med etiketten Hygge. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Hygge. Vis alle opslag

lørdag den 15. november 2014

Mere halloween....

En rigtig hyggelig lørdag med halloween mad blev der også tid til.

Indbagt kranie pizza. 



En hurtig kage.
Krudtuglerne havde besøg og de hyggede sig med at dække bord.

Halloween i det lille hjem 2014

Her hjemme synes vi det er så hyggeligt at pynte op, så en hver lejlighed til det skal udnyttes, så til Halloween blev der også pyntet op.






I børnehaven blev der også holdt halloweenfest, så krudtuglerne blev klædt ud.



Vi fik også afleveret et fint græskar i biografen og fik en popcorn menu, det var ikke dårligt.


Krudtuglerne var også forbi farmor og farfar og sige "slik eller ballade". De var forberedt og klar med dette fad af godter.

Det er så hyggeligt at komme hjem i mørket til synet af dem her.

Har for første gang forsøgt mig med at lave macarons, kønne var de ikke, men de smagte godt. 
Har bestemt mig for at jeg skal lære at lave nogle fine nogen, så må øve mig....

tirsdag den 28. oktober 2014

En helt fantastisk weekend.

Endnu en weekend, hvor der var sat en hel dag af til at være kreativ. Har hjulpet Janni med at lave blomster til en kage hun skal lave til sin farmor. Det var ren hygge hele lørdag.

Søndag bød på familiehygge, med BUSKgudstjeneste, en tur rundt i Ebeltoft samt en gang bowling og bøf til at slutte dagen af med.

onsdag den 30. oktober 2013

Kreatid på sofaen

Har været så uheldig at brække to tæer. Stod meget hurtigt ud af sengen midt om natten, for at komme ind til August. Men ved ikke helt hvad der skete, men mit ben var vist ikke vågnet så jeg hamrede tærene i gulvet og så sad jeg der.
Nu ligger/sidder jeg her i sofaen med foden oppe, så det er godt jeg har noget at sidde og sysle med.
Igår var Juliane så sød, hun syntes det var så synd for mig, så hun tilbød mig at hjlæpe mig, så vi kunne hygge sammen:-)



lørdag den 21. september 2013

Fødselsdag 2013

Havde fødselsdag igår, men da jeg skulle tidligt op og på kursus,  blev vi enige om at vente til idag med at holde noget.
Så idag har jeg fået sang og gaver på sengen, lækker morgenmad og aftensmad, lækkert.
Har så også haft gang i noget maling, men det må i vente med at  hører mere om til jeg bliver færdig.

onsdag den 27. marts 2013

Stilhed på bloggen.

Det er egentlig ikke fordi der ikke har været noget at skrive om, men har bare haft så meget andet det sidste stykke tid.
Her får I lige lidt billeder fra vores sne og påskeaktiviteter.

 Juliane og August er igang med at lave en fin skjorte til deres karsemænd.

Så skal vi bare vente.......
Så er ventetiden over og der skal spises æggemader med karse.
 Julianemaler æg med fingermaling.
Små påske pop cakes.
 Det er jo om at udnytte sneen nu når den er her.















mandag den 18. februar 2013

Hjemme hygge weekend.

Det har været så skønt med en weekend uden nogen planer. Vi har fået ordnet en helt masse her hjemme og hygget os.
Der er lavet romkugler/træstammer, æblekage, vi har fået et nyt medlem i familien og så har ungerne og jeg været en tur i skoven.

 Dejligt at få lov til at få beskidte fingere.
Der er dyb koncentration.
Det færdige resultat.
Uhmmm så er der snart æblekage.
 Vi hygger alle i køkkenet, Juliane laver perler, August slår søm i og jeg laver mad.
Det nye familiemedlem en dværghamster Pjuske.


Pjuske motionere i sin kugle.
  
Så er vi på tur i skoven.


Ungerne synes lige de skulle rulle ned af bakken.

Så bliver man så dejlig beskidt :-)

Og så bliver man utrolig træt.