Jeg har meldt mig til at være med i en fantastisk leg, hvor man skal lave en gave til en hemmelig penneven og så får man en tilbage igen. Synes det er så dejligt at lave noget til andre og så er det jo også super hyggeligta når posten kommer forbi med noget til en selv :-) Kig forbi Karina med bloggen kreafreak og tilmeld dig, hvis du også har lyst til at være med til at lege.
Viser opslag med etiketten Blogleg. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Blogleg. Vis alle opslag
tirsdag den 12. marts 2013
onsdag den 5. december 2012
Gaver
Der har været stille på bloggen lidt tid, men nu er det tid til en opdatering, for det er ikke fordi jeg ikke har haft noget at skrive om, men tiden har ikke lige været der.
Jeg har kæmpet med at finde en god gave til bloglegen, hvor kodeordet var gul og 5. Jeg er ikke selv så vild med gul, så syntes ikke rigtig jeg havde noget i gemmeren og alt i butikkerne var julet, så fandt ikke noget. Endte med at finde lidt gult filt, papir/karton, piberensere, stof og bogbind, det kom der denne gave ud af.
Så jeg håber at Rikke kan bruge gaven.
Jeg selv har modtaget min rigtig fine præmie jeg har vundet i en give away, nemlig disse fine ugler, som er lavet af Kirsti
Tusind tak Kirsti, både jeg og ungerne er rigtig glade for dem.
Jeg har kæmpet med at finde en god gave til bloglegen, hvor kodeordet var gul og 5. Jeg er ikke selv så vild med gul, så syntes ikke rigtig jeg havde noget i gemmeren og alt i butikkerne var julet, så fandt ikke noget. Endte med at finde lidt gult filt, papir/karton, piberensere, stof og bogbind, det kom der denne gave ud af.
Så jeg håber at Rikke kan bruge gaven.
Jeg selv har modtaget min rigtig fine præmie jeg har vundet i en give away, nemlig disse fine ugler, som er lavet af Kirsti
Tusind tak Kirsti, både jeg og ungerne er rigtig glade for dem.
onsdag den 24. oktober 2012
Hvad for en farve og et tal er du?
Nu har jeg deltaget i

hos Nørkletøserne.
Nu skal jeg fører legen videre, så nu får du chancen for at få en gave af mig.
Der er et par meget simple spilleregler:
1. Du skal sige en farve og et tal mellem 0-10
2. Du skal lade dig inspirere af modtagerens blog
Det er helt op til dig om du vil købe gaven, finde den i dine gemmer eller selv være kreativ.
Det vigtigste er at tænke kreativt :D
Dvs. at hvis du f.eks. siger rød og 2, så skal jeg sende dig en pakke der indeholder
noget rødt, noget der har noget med tallet 2 at gøre og det hele skal have inspiration i din blog.
Når du så har modtaget pakken fra mig, så sender du en tilbage :)
Måske du har lyt til at deltage? Eneste krav er at du skal have lyst til at sende legen videre.
noget rødt, noget der har noget med tallet 2 at gøre og det hele skal have inspiration i din blog.
Når du så har modtaget pakken fra mig, så sender du en tilbage :)
Måske du har lyt til at deltage? Eneste krav er at du skal have lyst til at sende legen videre.
Etiketter:
Blogleg,
Krea-Bytte-Pakke-Legen
Min første blogleg.
Jeg har deltaget i en af bloglands gavelege "Krea-Bytte-Pakke-Legen"
Denne gaveleg er startet af Muslingens mor, men jeg har deltaget hos Nørkle tøserne.
Jeg gav kodeordet 4 og lilla og idag har jeg modtaget denne finde pakke fra Rikke.
Indholdet er: to pakker lilla filteuld, lilla skumdyr, lilla muffinforme og 4 forskellige farver mini hama perler.
Glæder mig til at finde på noget at bruge tingene til. Det er meget ,meget længe siden jeg har leget med mini hama perler, så det bliver sjovt at prøve igen.
Men lige nu har jeg fået kodeordet 5 og gul fra Rikke, så jeg er gået i tænkeboks :-)
Denne gaveleg er startet af Muslingens mor, men jeg har deltaget hos Nørkle tøserne.
Jeg gav kodeordet 4 og lilla og idag har jeg modtaget denne finde pakke fra Rikke.
Indholdet er: to pakker lilla filteuld, lilla skumdyr, lilla muffinforme og 4 forskellige farver mini hama perler.
Glæder mig til at finde på noget at bruge tingene til. Det er meget ,meget længe siden jeg har leget med mini hama perler, så det bliver sjovt at prøve igen.
Men lige nu har jeg fået kodeordet 5 og gul fra Rikke, så jeg er gået i tænkeboks :-)
Abonner på:
Opslag (Atom)

.jpg)
.jpg)
.jpg)