onsdag den 5. december 2012

Gaver

Der har været stille på bloggen lidt tid, men nu er det tid til en opdatering, for det er ikke fordi jeg ikke har haft noget at skrive om, men tiden har ikke lige været der.

Jeg har kæmpet med at finde en god gave til bloglegen, hvor kodeordet var gul og 5. Jeg er ikke selv så vild med gul, så syntes ikke rigtig jeg havde noget i gemmeren og alt i butikkerne var julet, så fandt ikke noget. Endte med at finde lidt gult filt, papir/karton, piberensere, stof og bogbind, det kom der denne gave ud af.
Så jeg håber at Rikke kan bruge gaven.

Jeg selv har modtaget min rigtig fine præmie jeg har vundet i en give away, nemlig disse fine ugler, som er lavet af Kirsti

Tusind tak Kirsti, både jeg og ungerne er rigtig glade for dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar