tirsdag den 9. april 2013

Præmierne fra min give away.

Har slet ikke fået vist hvad jeg fik lavet til de to heldige vinder af min give away. Regner med de er nået frem så de har set hvad de har vundet, så nu kommer der lige lidt billeder:



Her er hvad jeg fik lavet til vinder nr. 2
Et flettet armbånd, en halskæde lavet af ben, fordi det var lige ved påske en lille kylling lavet af gummislange og så to blade fra husflid.




Den første vinder fik pung lavet af det papir mange snakker om fra rema :-) og så to blade fra husflid.



Håber meget det kunne bruges.

1 kommentar:

  1. Og det er modtaget :). Halskæden har allerede været i brug. Er vild med kyllingen, skal lige have fundet en plads hvor katten ikke kan lege med den. Hihi. Armbåndet er også super fint. Har endnu ikke haft tid til at se i bladene, men det kommer :). Når der er lidt mere overskud kommer der et fint indlæg på min blog.

    Tusind tak for præmien <3

    SvarSlet