torsdag den 4. juli 2013

Nu er der også tid til at "læse" bøger.

Det er meget længe siden jeg sidst har taget mig tid til at læse en bog, men jeg har den sidste tid afprøvet storytel, som er en app, hvor man kan hører lydbøger online, men man kan også downloade dem så de kan høres selvom man ikke er på nettet.

Jeg er buzzer for Buzzador og har derfor fået chancen for at afprøve denne app gratis i 30 dage. Jeg har allerede brugt den en del bla. når jeg står i køkkenet og laver kager og når jeg kører langt i bil.
Jeg synes det er super dejligt at kunne "læse" imens man laver noget andet, så er køretid ikke så meget spildtid mere.
Denne tjeneste koster 99 kr. mdr. og så kan man høre alle de bøger man vil.
Der er en del bøger, men synes godt der kunne være endnu flere danske, men mon ikke det kommer, hvis der kommer mange flere bruger til.
Jeg har mulighed for at give 5 gratis bøger ud til nogle interesserede, så hvis du kunne tænke dig at prøve denne app, så send mig din mailadresse.
Hvis du kunne have lyst til at blive buzzer for buzzador kan du også sende mig din mailadresse, så kan jeg sende dig en invitation(så får jeg også lidt point :-)). Det er super godt, man kan være med i mange forskellige kampanger alt efter interesser osv. jeg har været med i bla. Vanish, Ritter sport, Tampax, Pampers, Dove og nogle flere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar