onsdag den 11. juli 2012

Jubiii, så er jeg tilbage igen.

Puh det var noget af en forskrækkelse, men nu har jeg fået ny computer og den søde computermand har redet alle mine billeder, så nu er der taget back up og jeg er igen klar til at blogge.

Siden sidst har August haft fødselsdag og det skulle fejres i dagplejen inden hun skulle på ferie. August bestilte en togkage og både han og jeg blev meget tilfredse med resultatet.
Den er lavet i en fantastisk silikoneform jeg fald over til ingen penge nede i byen og pyntet med farvet glasur.



August klar til at tage afsted:-)

Så blev det selve dagen og for en gang skyld var det os der vækket August og ikke omvendt, men det var han ikke meget for, før han hørte ordet gaver, så var han klar.

August 2 år.


Det blev også dagen hvor vores flagstang kom op at stå, det skulle fejres med en dans omkring den. Det var vist også på tide, da vi fik den i bryllupsgave for snart 3 år siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar