lørdag den 28. juli 2012

En hyggedag med kreativitet.

Sikke en dejlig dag vi har haft her hjemme idag. Da vejret var lidt trist idag fandt vi maling frem og fik malet de rammer vi har haft liggende længe, nu skulle det være. Ungerne syntes det var fedt at få lov til at være med til at male, og de er blevet så fine.




Så skal der bare findes billeder så de kan blive hængt op :-)

Efter det hårde arbejde var der tid til lidt juice og kage.

Den anden dag modtog jeg en pakke med kageting, så idag skulle nogle af dem tages i brug.
Ungerne hjalp mig med at lave dejen. August elsker at få lov til at sidde og tænde og slukke for maskinen mens jeg kommer ingredienser i.





Her ser han måske ikke så glad ud, men kan fortælle jer, at det er han, det er et kæmpe jaaaaaa der kommer ud af munden her, da han har skruet helt op på fuld gas.

Her er så lige et billede af indholdet i min pakke.

Skal lave kager til barnedåb næste weekend, så skal lige prøve nogen af tingene idag.
Skal lave en babyrumpe kage, har fundet en DIY som jeg skal prøve her.





Det var så mit først forsøg, dog uden alle de små detaljer, det slap jeg da vist ret godt fra.

Her til sidst har jeg lige et par billeder jeg har glemt at vise af nogle tæpper børnene har fået i fødselsdagsgave.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar