søndag den 4. november 2012

Min første give away


Nu er det vist ved at være på tide at jeg laver min første give away.
Jeg har været så heldig at købe disse small stuff tæpper til en god pris og nu udlodder jeg et valfrit tæppe til den heldige vinder af min give away.

Reglerne er som følger:

1 lod for kommentar med hvilket tæppe du gerne vil vinde.
1 lod for fast læser.
3 lodder for at linke til denne give away på egen blog, brug gerne billedet her over.

Man kan altså ialt få 5 lodder.
Husk at oplyse hvor mange lodder du deltager med.
Skriv mailadresse på hvis ikke du har en blog, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige.

Vinderen trækkes ved 25 faste læsere.

17 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hmmm Helle, det er dejligt du gerne vil være med, men du har da mere end 2 lodder, da et link giver 3 lodder :-)

      Slet
  2. Jeg er med på 2 lodder, vil gerne vinde den blå/grønne tæppe.
    jeg kan ikke lige finde ud af at linke til dig... men jeg lære det vel :-)

    Kh Jette
    info@jbirke.dk

    SvarSlet
  3. To lodder tak! Jeg kunne godt tænke mig det fine tæppe i tøsefarver! :)

    anja8700(a)hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 1 lod - hvis jeg skulle være heldig så kunne jeg tænke mig det sort/hvide.

    SvarSlet
  5. Ihh hvor fint, jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Har desværre ingen blog selv, men nyder at læse med. Skulle jeg være heldig vil jeg gerne have et tæppe i pigefarver. Kh Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  6. 5 lodder :) Hvor er de flotte.

    SvarSlet
  7. gerne 5 lodder, jeg er vild med de grønne nuancer:)

    SvarSlet
  8. Jeg deltager også gerne med to lodder :-)
    Jeg er mest til det sort/hvide.

    - Camilla / toenning@gmail.com

    SvarSlet
  9. Øj, de tæpper er nemlig bare så fine ;-) Jeg vil straks bede om 4 lodder, tak!

    Og jeg linker straks fra min blog Conner✩s Nest...♥

    Hej fra Maja

    SvarSlet
  10. 5 lodder :) er klart på det midterste til mine to tøser

    linker herfra http://bullermusen.blogspot.dk/

    men deltag gerne i min give away her også http://krea-kaos.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
  11. Vil meget gerne have 2 lodder i din super fine giveaway

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :) Hvis jeg er heldig vil jeg gerne havde det sort/hvide.

    SvarSlet
  13. Hold da helt op, det er gået hurtigt, nu mangler der kun to faste læser og så trækker jeg en vinder. Tak for at i deltager allesammen.

    SvarSlet
  14. Deltager med 2 lodder, og kunne godt tænke mig det grønne tæppe :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Deltager med to lodder, og ønsker at vinde det lille lækre tøse-tæppe, har endnu ikke fundet noget til barnevognen, som forhåbentligt skal i brug om et par mdr., så det var da en fantastisk gave, jeg krydser fingre :)
    rebeccathorup@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Nu er målet nået så jeg trækker senere i dag:)

    SvarSlet